Subject: C-516/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 13:01:09 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/380
Kohtuasja number: C-516/26
Vastuse kuup�ev: 28.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: EL �igusega vastuolus oleva j�ustunud kohtuotsuse uus 
l�bivaatamine/t�histamine; kohtu s�ltumatus ja erapooletus; m�isted 
?s�ltumatu, erapooletu ja seaduse alusel moodustatud kohus?; otsuse 
l�bivaatamine ja muutmine; �henduse �iguse �limuslikkuse p�him�te
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8896

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium